4012051401 |
Biblioteca escolar: Què llegim a l'escola? |
2023-2024 |
Grup de treball. Educació Infantil-Primària |
|
|
|
24/10/2023 - 28/5/2024 (30 hores) de h a h |
|
CRP del Vallès Occidental I |
|
Mare de les Aigües, 35 (Sabadell)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Vallès Occidental I
|
| |
|
|
| |
Inscripció |
08/09/2023 - 24/09/2023 |
|
DATA INICI PROVISIONAL |
| |
Descripció i Metodologia: |
Espai de trobada de mestres interessats/des en fer intercanvis d'experiències sobre la lectura, la seva organització i dinamització a l'aula i a la biblioteca.
|
| |
Objectius |
- Dinamitzar la lectura a la biblioteca i a l'aula.
- Promoure la competència lectora, el gust per la lectura i l'ús de la llengua a l'educació infantil i primària.
- Reflexionar sobre les diverses actuacions i temes d'interès que puguin sorgir al voltant de la BE i la lectura.
-Potenciar el paper de la BE i la lectura a les xarxes socials.
-Fomentar el treball en xarxa.
|
| |
Continguts |
- Dinàmiques de foment i animació de la lectura a la biblioteca escolar o a l'aula.
-Novetats relacionades amb la biblioteca escolar i la lectura.
-La biblioteca escolar i la lectura a través de les xarxes socials.
-El contacte amb les biblioteques municipals per estar al dia de les novetats que ofereixen i ajudar a la seva difusió.
|
| |
Formador/a |
Emma Romero i Estefania Font
|
| |
Avaluació |
- Presentació de les tasques corresponents a cada sessió que la formadora consideri adients.
- Satisfacció dels participants en relació amb el disseny i el desenvolupament de l'activitat formativa i percepció de transferibilitat (Qüestionari).
|
| |
Requisits de certificació |
- Assistència a un mínim del 80% de les hores presencials de la formació.
- Valoració positiva de totes les tasques planificades en relació amb l'aprofitament.
- Emplenament i tramesa del qüestionari d'avaluació de la formació.
|
| |
Persones destinatàries |
Mestres interessats en la biblioteca.
|
| |
E-mail |
crp-sabadell@xtec.cat
|
| |
ODS |
ODS4 - Educació de qualitat |
|
|